Back-office aplikacija



Back-office aplikacija dijeli se u 3 modula, te je podržana na svim računalima s windows operativnim sustavom:

1) Modul za prodaju

2) Modul za upravljanjem korisnika i ujedinjenom ponudom

3) Modul za organizaciju izleta

Modul za prodaju:

Kroz ovaj modul pregledavate ponudu izleta, prodajete grupne i individualne izlete, pratite povijest prodaje, te vršite eventualno storniranje prodanih izleta.

Modul za upravljanje korisnicima i ujedinjenom ponudom

Ukoliko imate veći obujam posla te su vam potrebne dodatne funkcionalnosti, ovaj modul će vam biti prijeko potreban. Nudi mogućnost definiranja parametara fiskalizacije, otvaranja novih korisnika (kako bi se mogla pratiti prodaja po korisniku), te definiranje prava novih korisnika, odnosno birate za koje izlete iz dostupne ponude želite dozvoliti korisnicima da prodaju. Ovaj modul nije potrebno koristiti ukoliko ćete preko sustava isključivo raditi rezervacije, a račune planirate izdavati kroz posebnu blagajnu.

Modul za organizaciju izleta

Ovim modulom se služe isključivo organizatori izleta. Modul pruža mnogo funkcionalnosti, od osnovnih: definiranje izleta, stanica i vremena polazaka, definiranje cijena i dostupnih popusta, načini povrata karata, definiranje polazaka, do naprednijih funkcionalnosti: definiranje troškova, definiranje troškova po polasku, upravljanjem izleta svrstanih u ujedinjenu ponudu, praćenja bookinga i dostupnih mjesta, izrada naloga za izlete, praćenje raznih statističkih izvještaja…

<< Nazad